Neem je agenda erbij, inspiratie voor jou op het programma


De Grote Pandemie heeft een tsunami van verandering veroorzaakt. Een spurt naar verdere digitalisering, sterk evoluerend consumentengedrag, andere vormen van mediaconsumptie en een getransformeerd medialandschap... 'The Roaring Twenties', het nieuwe 2de decennium van deze eeuw, brengt hyper-change. Met een consument…


Mensen, relaties, kennis en geluk tellen ook als kapitaal in je organisatie en zijn net zo onmisbaar als winst. Van een shareholdersmentaliteit naar een stakeholdersmentaliteit, dus. We moeten steeds transparanter, duurzamer en menselijker gaan denken, als wapen voor de toekomst. Tijdens deze webinar voor bedrijfsle…


We leven in woelige tijden. De coronacrisis heeft niet alleen een deel van ons land verlamd, maar ook nieuwe opkomende consumentengedragingen versneld. ‘Business as usual’ is nu echt voorbij. In dit webinar zoomen we in op verschillende toekomstscenario’s voor de Belgische retail. Welke veranderingen kunnen we…