Neem je agenda erbij, inspiratie voor jou op het programma


Op dinsdag 23 april organiseren we in de namiddag een rondetafel over de rol van Duurzaamheid binnen een organisatie.
CEO’s, CMO’s, CSR’s en Marketing Managers gaan onderling in gesprek over hoe ze omgaan met de uitdagingen rond duurzaamheid.


Op dinsdag 19 maart organiseren we in de voormiddag een rondetafel over de rol van Duurzaamheid.
CEO’s, CMO’s, CSR’s en Marketing Managers gaan onderling in gesprek over hoe ze omgaan met de uitdagingen rond duurzaamheid.


Op donderdag 22 februari organiseren we een exclusieve rondetafel met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwste trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op Artificiële Intelligentie welke nieuwe opportuniteiten die creëren voor duurzaamheidsui…


Op donderdag 22 februari organiseren we in de voormiddag een rondetafel over de rol van Duurzaamheid, innovatie en groeikansen binnen het ecosysteem van de bouw.
CEO’s, CMO’s, CSR’s en Marketing Managers gaan onderling in gesprek over hoe ze omgaan met de uitdagingen rond duurzaamheid, innovatie en groei…


Op dinsdag 05 september organiseert Focus samen met Invisible Puppy een exclusief ontbijt met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwste trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op Artificiële Intelligentie welke nieuwe opportuniteiten die creë…


Op dinsdag 05 september organiseert Focus samen met Invisible Puppy een exclusief event met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwste trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op Artificiële Intelligentie welke nieuwe opportuniteiten die creëre…


Op dinsdag 23 mei organiseren we een exclusief ontbijt met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwe trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op de nieuwe generaties en welke opportuniteiten die creëren voor de wereld van bouw, interieur en wonen…


Op dinsdag 23 mei organiseren we een exclusief event met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwe trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op de nieuwe generaties en welke opportuniteiten die creëren voor de wereld van food, drinks en health. He…


Op dinsdag 23 mei organiseren we een exclusieve lunch met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwe trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op de nieuwe generaties en welke opportuniteiten die creëren voor de wereld van HR en Sustainability. Het…


Van purpose club tot duurzaam ondernemen
Je wilt duurzaamheid integreren in je onderneming en een positieve impact maken op de wereld? En — als het even kan — daar ook op een authentieke en krachtige manier over communiceren? Top. We vinden dat sterk. Vanuit onze expertise en ervaring als communicatieburea…


Vanuit onze expertise en ervaring als communicatiebureau willen we een baken zijn voor organisaties die op zoek zijn naar richting in dat duurzaamheidsverhaal. Hoe? Door — vanuit ons netwerk — kennis te delen en elkaar te bezielen.
Insert de Focus on Sustainability inspiratiesessies. Een reeks van events e…


In dit webinar voert Freddy een transparant en eerlijk gesprek met Sarah Spenninck en Wouter De Broeck over de opportuniteiten en de valkuilen van duurzaamheidscommunicatie. Hoe start je met authentieke communicatie over duurzaamheid, zonder aan purpose washing te doen? We gaan we samen op zoek naar de antwoorden op…


De Grote Pandemie heeft een tsunami van verandering veroorzaakt. Een spurt naar verdere digitalisering, sterk evoluerend consumentengedrag, andere vormen van mediaconsumptie en een getransformeerd medialandschap... 'The Roaring Twenties', het nieuwe 2de decennium van deze eeuw, brengt hyper-change. Met een consument…


Mensen, relaties, kennis en geluk tellen ook als kapitaal in je organisatie en zijn net zo onmisbaar als winst. Van een shareholdersmentaliteit naar een stakeholdersmentaliteit, dus. We moeten steeds transparanter, duurzamer en menselijker gaan denken, als wapen voor de toekomst. Tijdens deze webinar voor bedrijfsle…


We leven in woelige tijden. De coronacrisis heeft niet alleen een deel van ons land verlamd, maar ook nieuwe opkomende consumentengedragingen versneld. ‘Business as usual’ is nu echt voorbij. In dit webinar zoomen we in op verschillende toekomstscenario’s voor de Belgische retail. Welke veranderingen kunnen we…