Op dinsdag 05 september organiseert Focus samen met Invisible Puppy een exclusief event met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwste trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op Artificiële Intelligentie welke nieuwe opportuniteiten die creëren voor de wereld van marketing, maar ook de impact op mens en organisatie. Het draait daarbij niet om het voorspellen van de toekomst, maar wel om het voorstellen van de toekomst.
Dinsdag 5 september
13:30 – 16:30
CEO’s, CMO’s en Marketing Managers
Seminariecentrum Nieuwgoed
Grotesteenweg Zuid 8
9052 Zwijnaarde
De CEO’s, CMO’s en Marketing Managers gaan onderling én met Herman Konings in gesprek over hoe je kan inspelen op aankomende trends om de vruchten ervan te plukken. Rond de tafel zullen stuk voor stuk mensen zitten die complementair zijn en elkaar onderling zullen versterken.
We heten je welkom bij een tas koffie of thee en helpen jou naar je plaats rond de tafel.
Herman Konings brengt inspiratie rond trends die voortkomen uit de nieuw mogelijkheden van Artificiële Intelligentie samen met de generatiewissel waarbij Gen Z en Gen A een andere meer prominente rol innemen met invloed op nieuwe organisatievormen, skills transitie, menselijk welzijn, herscholing van soft-skills & hard-skills, nieuwe rollen en functies…
Rondetafel met Herman Konings, onze experten en CEO’s, CMO’s en Marketing Managers.
Tijd om na te praten over wat verteld werd. Netwerk & chill!
Hetzelfde programma gaat ook door in de voormiddag, op dezelfde dag. Past dat beter voor jou? Meer info en aangepaste timing vind je hier.
Herman Konings is veranderingspsycholoog en trendanalist, en een veelgevraagd spreker bij bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs. Als bevlogen verhalenverteller neemt hij ons mee in de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zou kunnen zijn.
Contacteer Nicholas voor meer info en om te registreren.