We leven in woelige tijden. De coronacrisis heeft niet alleen een deel van ons land verlamd, maar ook nieuwe opkomende consumentengedragingen versneld. ‘Business as usual’ is nu echt voorbij. In dit webinar zoomen we in op verschillende toekomstscenario’s voor de Belgische retail. Welke veranderingen kunnen we aangrijpen als mogelijkheden om verder te groeien? Kristel Vanderlinden en Francesco Cilurzo helpen om de opportuniteiten te zien voorbij de uitdagingen.
Online via Zoom
Dinsdag 23 maart 2021
08:30—09:45
De transformative Twenties: een inspirerende sessie rond de consument van het nieuwe decennium.
Toekomstscenario’s: voor 1 type retailmodel exploreren we mogelijke nieuwe groeiscenario’s gebaseerd op bestaande trends.
We leren je aan de hand van ons model hoe je voor jezelf mogelijke toekomstscenario’s kan uitwerken + Q&A.
Kristel heeft meer dan 20 jaar ervaring in trends en marketingstrategieën. Haar jarenlange ervaring in nationale en internationale retail én haar fascinatie voor de ‘human experience’ vandaag, maar zeker ook in de toekomst, geven haar een uniek zicht op hoe we gaan leven, wonen, consumeren, werken en omgaan met identiteit, waarden en welzijn. Kristel beschikt over verfrissende inzichten die bedrijven op een duurzame manier kunnen implementeren in hun vernieuwende marketingstrategie.
Als managing partner van True North helpt Francesco bedrijven terug oor te hebben naar de ‘stem van de consument’. True North ontwikkelt met haar klanten future-proof (merk)strategieën gebaseerd op consumenteninzichten. Zijn grootste expertise ligt in het veld van partnerships met start-ups en corporate venturing. Hij helpt bij het beantwoorden van de grote vraag: “Bouw ik mijn toekomst zelf met hulp van intrapreneurs, of werk ik samen met innovatieve bedrijven om snelheid te maken?”
Interview met Kristel Vanderlinden: Wat werkt beter dan één future-proof strategie? Een handvol slimme scenario’s.
H&M lanceert het Netflix van het winkelen
Ben je benieuwd hoe deze webinar voor jouw specifieke situatie een meerwaarde kan zijn?