Op dinsdag 18 februari organiseren we met Dries Vanneste, de Group Sustainability Manager van Barco, een seminarie over CSRD, reporting, communicatie en de kansen rond duurzaamheid voor jouw organisatie.
We brengen het technische aspect van CSRD, communicatie en merkversterking samen in een voormiddag aan de hand van praktische tips en inzichten.
Zoals steeds gaan CEO’s, CMO’s, CSR’s nadien in gesprek over hoe ze omgaan met duurzaamheid en innovatie.
Dries legt aan de hand van zijn “lessons learned” uit hoe je als bedrijf best start met CSRD.
Seminariecentrum Nieuwgoed
Grotesteenweg Zuid 8
9052 Zwijnaarde
CEO’s, CMO’s, CSR’s, Marketing Managers en Duurzaamheidsprofessionals
Dinsdag 18 februari 2025
08:30 – 12:00
We heten je welkom bij een tas koffie of thee.
Verwelkoming en introductie.
Wat kunnen we van Barco leren over CSRD? Dries legt uit aan de hand van zijn ervaring en praktische tips hoe een bedrijf als Barco rapporteert over CSRD en duurzaamheid. We kijken alvast uit naar de lessons learned van Dries.
Barco was dit jaar finalist bij de uitreiking van de award voor het creatiefste duurzaamheidsrapport van het jaar.
Hoe maak je van een rapport een document waar je mee kan uitpakken en waar je brand sterker van wordt? Hoe zorg je ervoor dat duurzaamheid deel gaat uitmaken van je bedrijfscultuur? Onze experts leggen aan de hand van praktische tips uit hoe je dat aanpakt.
Tijd om na te praten bij een hapje en een drankje. Netwerk en chill!
Als Sustainability Manager is Dries Vanneste wereldwijd verantwoordelijk voor het duurzaamheidsprogramma van Barco. De duurzaamheidsstrategie van Barco is een van de drie strategische pijlers van de bedrijfsstrategie van Barco. Dries coacht teams binnen verschillende divisies en bedrijfseenheden op het gebied van duurzaamheid, onderhoudt contact met stakeholders over duurzaamheidskwesties en is verantwoordelijk voor duurzaamheidsrapportage en -communicatie.
We organiseren nu al drie jaar events rond duurzaamheid en positieve communicatie en alles startte met een verzuchting van de deelnemers.
“Breng ons met elkaar in contact, zodat we van elkaar kunnen leren” en dat is nog steeds het opzet, we zoeken allemaal naar de waarheid en waar kan je die beter vinden dan bij CEO’s, CMO’s, CSR’s, Marketing Managers en Duurzaamheidsprofessionals, die binnen hun organisatie met dezelfde vragen zitten inzake duurzaamheid?
We zijn benieuwd naar jouw inzichten en luisteren graag naar je uitdagingen.