Op dinsdag 23 mei organiseren we een exclusief event met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwe trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op de nieuwe generaties en welke opportuniteiten die creëren voor de wereld van food, drinks en health. Het draait daarbij niet om het voorspellen van de toekomst, maar wel om het voorstellen van de toekomst.
Dinsdag 23 mei 2023
16:00 – 19:00
CEO’s, CMO’s en Marketing Managers uit de sector food, drinks en health
Focus Advertising
Gullegemsestraat 44
8501 Kortrijk
De CEO’s, CMO’s en Marketing Managers uit jouw sector gaan onderling én met Herman Konings in gesprek over hoe je kan inspelen op aankomende trends om de vruchten ervan te plukken. Rond de tafel zullen stuk voor stuk mensen zitten die complementair zijn en elkaar onderling zullen versterken.
We heten je welkom in onze kantoren en helpen jou naar je plaats rond de tafel.
Herman Konings brengt inspiratie, rond trends die voortkomen uit de generatiewissel waarbij Gen Z en Gen A een meer prominente rol innemen, zoals ultrabewuste keuken, consumanderen, berøring, well-come, peripatetisch eten, betterverse bites en adaptive packaging.
Rondetafel met Herman Konings, experten van Focus en CEO’s en CMO’s en Marketing Managers uit jouw sector.
Tijd om na te praten over wat verteld werd. Netwerk & chill!
Herman Konings is veranderingspsycholoog en trendanalist, en een veelgevraagd spreker bij bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs. Als bevlogen verhalenverteller neemt hij ons mee in de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zou kunnen zijn.