Rondetafel met Herman Konings: Food, drinks en health

Welkom aan de 'Rondetafel met Herman Konings', een select event voor CEO’s, CMO’s en Marketing Managers.

Op dinsdag 23 mei organiseren we een exclusief event met trendwatcher Herman Konings. Hij zal inzichten geven in de nieuwe trends die eraan komen en hoe deze jouw sector zullen beïnvloeden. Hij gaat dieper in op de nieuwe generaties en welke opportuniteiten die creëren voor de wereld van food, drinks en health. Het draait daarbij niet om het voorspellen van de toekomst, maar wel om het voorstellen van de toekomst.

Praktisch

Wanneer

Dinsdag 23 mei 2023
16:00 – 19:00

Voor wie

CEO’s, CMO’s en Marketing Managers uit de sector food, drinks en health

Locatie

Focus Advertising
Gullegemsestraat 44
8501 Kortrijk

Programma

Unieke inzichten over de toekomst van jouw sector

De CEO’s, CMO’s en Marketing Managers uit jouw sector gaan onderling én met Herman Konings in gesprek over hoe je kan inspelen op aankomende trends om de vruchten ervan te plukken. Rond de tafel zullen stuk voor stuk mensen zitten die complementair zijn en elkaar onderling zullen versterken.

16:00 – 16:30

We heten je welkom in onze kantoren en helpen jou naar je plaats rond de tafel.

16:30 – 17:15

Herman Konings brengt inspiratie, rond trends die voortkomen uit de generatiewissel waarbij Gen Z en Gen A een meer prominente rol innemen, zoals ultrabewuste keuken, consumanderen, berøring, well-come, peripatetisch eten, betterverse bites en adaptive packaging.

17:15 – 18:15

Rondetafel met Herman Konings, experten van Focus en CEO’s en CMO’s en Marketing Managers uit jouw sector.

18:15 – 19:00

Tijd om na te praten over wat verteld werd. Netwerk & chill!

Onze gastspreker

Herman Konings, trendwatching, trendwatcher

Herman Konings

Trendwatcher​

Herman Konings is veranderingspsycholoog en trendanalist, en een veelgevraagd spreker bij bedrijven, genootschappen, overheden en het hoger onderwijs. Als bevlogen verhalenverteller neemt hij ons mee in de wondere wereld van passies en interesses, van trends en toekomstverwachtingen, van wat is en wat zou kunnen zijn.

Een greep uit de trends die we zullen bespreken.
Dat we veranderen staat vast — wereldwijd ingrijpende gebeurtenissen hebben altijd gezorgd voor een versnelling van trends en ontwikkelingen op de markt. We laten zien hoe dat er voor de food, drinks en health sector uit zal zien.
Jongeren kiezen resoluut voor hun eigen gezondheid én die van de planeet.
Gen Z verbruikt nu 20% minder alcohol en 20% minder vlees dan Gen Y in de jaren '00. Clean eating, clean drinking, non alcoholic beverages... are here to stay!
Het neo-collectivisme komt verder op en daar speelt eten een positieve rol in.
Jongeren vinden collectief welzijn steeds belangrijker en zien eten daarbij als een verbindend element om met vrienden en familie samen te zijn.

Zal jij er ook bij zijn?

Contacteer Isabelle voor meer info of om te registreren.