Jaarrapporten done right

Een publiek geniet van projecties in een cinemazaal: Barco is een wereldspeler op vlak van digitale visualisatie

Een bedrijf als Barco heeft in een jaarverslag veel te vertellen. Met cijfers en analyses uit de 29 landen waar ze onder andere projectoren, schermen en draadloze netwerktools aan de man brengen, kan je een telefoonboek vullen. Of niet. We maakten de strategische keuze om voor een online jaarverslag te gaan dat focust op het […]

Het leven is leuker in pyjama

blank

Het moederhuis van Woody heeft verschillende merken in de portefeuille, die naast pyjama’s ook ondergoed en homewear aanbieden. Manned houdt het klassiek en focust op de heren, Lords & Lillies meet dames een elegant silhouet aan en Woody, dat is kinderdisco en nooit op tijd gaan slapen. Of dat is het nu. Want wat begon […]

Een buitengewone campagne voor buitengewone tijden

blank

BENT is een Belgisch familiebedrijf dat schoenen naar ‘fashion lovers’ brengt via haar winkelpunten en webshop. Samen met het BENT-team hebben we in een mum van tijd een nieuwe online communicatiestrategie op poten gezet, nadat ze al hun winkels moesten sluiten door het Coronavirus. Het aanpassingsvermogen van de medewerkers — en de snelheid waarmee ze […]

Pioniers in autodelen

Een man en vrouw staan bij een auto met cambio branding

Bij cambio zijn ze duidelijk over wat ze willen: minder auto’s is de weg naar een leefbare stad. Een met meer plaats voor terrassen, om te voetballen, of gewoon om sneeuwengeltjes te maken als het weer zich ertoe leent. Alleen kwam dat in de communicatie te weinig uit de verf. Onze opdracht, dus: cambio op […]

It’s good to live on wood

Branding image: vader en zoon in een woonkamer met Parky vloer

Op hout leven is goed leven, vindt Parky. Ze maken houten vloeren met een high tech kern, afgewerkt met een ultra dun (maar ultra stevig) laagje echt hout. En dat voel je. Dit zijn vloeren om op te leven, te spelen en te morsen. Een goed verhaal, maar dat moesten ze dan wel nog verteld […]

De kust is er weer klaar voor

Campagnebeeld voor de toeristische kustregio met een opblaas flamingo in de duinen

In 2020 laten we de zon opkomen in het westen. Na de lockdown wilden we België weer laten uitwaaien aan zee en in één beweging de lokale middenstand weer aanzwengelen. Westtoer, verantwoordelijk voor toerisme en marketing in de kuststreek, schreef ons aan als externe partner voor aanhoudend strategisch advies, content en campagnes, de zomer door […]

Keukengeheimen

Een campagne beeld van een danseres die het mission statement van Novy verbeeldt

Bij Novy maken ze dampkappen en kookplaten die uitgepuurd zijn tot in het laatste knopje. In één woord: mooi. En dat is niet eens wat ze zo indrukwekkend maakt. Want wat dit staaltje hoogtechnologisch keukenvernuft echt anders maakt, kan je niet zien. De stilte van de dampkap, bijvoorbeeld. De kracht van de motor. Of hoe […]

Een sterk merk groeit van binnenuit

campagne beeld met de medewerkers van Ardo om hun employer branding te versterken

Employer branding heeft alles te maken met je imago als werkgever. Het is aan de wereld zeggen: dit zijn wij. Dus toen Ardo ons zei dat ze wilden blijven groeien, wisten we waarheen. We moedigden de wereldspeler in vriesvers lekker om in deze war for talent hun brand awareness te cultiveren om zo bestaande medewerkers […]

Lanceringscampagne voor Unilin Evola

Brochure die werd geproduceerd als onderdeel van de branding en lancering van Unilin Evola

Perfectie zit hem in de details. Daarom gingen we voor de lancering van het decoratieve plaatmateriaal Evola resoluut voor een campagne van de bovenste plank. Focus zorgde voor de brand identity, een sterk verhaal & een waaier aan sales- & marketingtools. Over Evola Met Evola beschikt Unilin over een unieke collectie plaatmateriaal. De houtdecoren zijn […]