Altijd een auto om soms mee te rijden

Cambio is een merk dat er staat — getuige het groeiende aantal auto’s van hen die je ziet cruisen. Wie in de stad woont, heeft op zijn minst al van de autodeeloplossing gehoord en weet dat het een stukje oplossing biedt om die aardbol van ons wat groener te maken. Awareness: check. Maar waar nog […]

Hoezo, tweedehands oubollig?

Oud gerief is daarom nog geen slecht gerief, dat hebben ze bij de Kringloopwinkel goed gesnopen. Alleen zitten ze soms iets te diep in het verdomhoekje, daar waar de vermaledijde geitenwollen sokken ook stof liggen te vergaren. Nergens voor nodig natuurlijk, want elke doorgewinterde tweedehandsfan weet dat het geheim voor een originele look in de […]

Jaarrapporten done right

Een publiek geniet van projecties in een cinemazaal: Barco is een wereldspeler op vlak van digitale visualisatie

Een bedrijf als Barco heeft in een jaarverslag veel te vertellen. Met cijfers en analyses uit de 29 landen waar ze onder andere projectoren, schermen en draadloze netwerktools aan de man brengen, kan je een telefoonboek vullen. Of niet. In 2019 maakten we al de strategische keuze om voor een volledig online jaarverslag te gaan […]

Het leven is leuker in pyjama

blank

Het moederhuis van Woody heeft verschillende merken in de portefeuille, die naast pyjama’s ook ondergoed en homewear aanbieden. Manned houdt het klassiek en focust op de heren, Lords & Lillies meet dames een elegant silhouet aan en Woody, dat is kinderdisco en nooit op tijd gaan slapen. Of dat is het nu. Want wat begon […]

Een buitengewone campagne voor buitengewone tijden

blank

BENT is een Belgisch familiebedrijf dat schoenen naar ‘fashion lovers’ brengt via haar winkelpunten en webshop. Samen met het BENT-team hebben we in een mum van tijd een nieuwe online communicatiestrategie op poten gezet, nadat ze al hun winkels moesten sluiten door het Coronavirus. Het aanpassingsvermogen van de medewerkers — en de snelheid waarmee ze […]

Pioniers in autodelen

Een man en vrouw staan bij een auto met cambio branding

Bij cambio zijn ze duidelijk over wat ze willen: minder auto’s is de weg naar een leefbare stad. Een met meer plaats voor terrassen, om te voetballen, of gewoon om sneeuwengeltjes te maken als het weer zich ertoe leent. Alleen kwam dat in de communicatie te weinig uit de verf. Onze opdracht, dus: cambio op […]

It’s good to live on wood

Branding image: vader en zoon in een woonkamer met Parky vloer

Op hout leven is goed leven, vindt Parky. Ze maken houten vloeren met een high tech kern, afgewerkt met een ultra dun (maar ultra stevig) laagje echt hout. En dat voel je. Dit zijn vloeren om op te leven, te spelen en te morsen. Een goed verhaal, maar dat moesten ze dan wel nog verteld […]

De kust is er weer klaar voor

Campagnebeeld voor de toeristische kustregio met een opblaas flamingo in de duinen

In 2020 laten we de zon opkomen in het westen. Na de lockdown wilden we België weer laten uitwaaien aan zee en in één beweging de lokale middenstand weer aanzwengelen. Westtoer, verantwoordelijk voor toerisme en marketing in de kuststreek, schreef ons aan als externe partner voor aanhoudend strategisch advies, content en campagnes, de zomer door […]

Keukengeheimen

Een campagne beeld van een danseres die het mission statement van Novy verbeeldt

Bij Novy maken ze dampkappen en kookplaten die uitgepuurd zijn tot in het laatste knopje. In één woord: mooi. En dat is niet eens wat ze zo indrukwekkend maakt. Want wat dit staaltje hoogtechnologisch keukenvernuft echt anders maakt, kan je niet zien. De stilte van de dampkap, bijvoorbeeld. De kracht van de motor. Of hoe […]

Een sterk merk groeit van binnenuit

campagne beeld met de medewerkers van Ardo om hun employer branding te versterken

Employer branding heeft alles te maken met je imago als werkgever. Het is aan de wereld zeggen: dit zijn wij. Dus toen Ardo ons zei dat ze wilden blijven groeien, wisten we waarheen. We moedigden de wereldspeler in vriesvers lekker aan om in deze war for talent hun brand awareness te cultiveren om zo bestaande […]