Een recruitmentcampagne voor wie het verschil wil maken.

Een authentieke recruitmentcampagne en employer brand die toont dat wie bij Deltagroep werkt, echt verschil maakt.

Werk je voor de tankkaart of de impact? The war on talent wordt al lang niet meer gevoerd met loonpakketten alleen. Passen jullie wel bij elkaar qua intrinsieke motivatie en kernwaarden? Door die verandering in mindset kunnen veel bedrijven hulp gebruiken bij werving: door hun impact te tonen vinden ze de mensen die écht bij hen willen werken. Net die impact is de grote troef van Deltagroep. Wij creëerden een campagne die dat in de verf zet.

Deltagroep, al jaren in ons hart

Deltagroep en Focus, we go way back. We delen onze passie voor gemotiveerde mensen, voor de doorzetters die het verschil willen maken. Zij op de arbeidsmarkt – door jobs te creëren voor mensen die er anders moeilijk één vinden – wij door met volle goesting campagnes voor hen te bedenken, zoals deze voor de Kringloopwinkel. Het helpt natuurlijk dat we buren zijn en we onze liefde voor duurzaamheid delen. Als Deltagroep dus vraagt om een campagne te bedenken om nieuw volk aan te trekken, dan doen wij dat.

Voor de schone ‘reason why’

Werk maakt verschil: de baseline van Deltagroep en meteen ook de inspiratiebron voor deze campagne. Wie bij Deltagroep gaat werken, doet dat vanuit het hart. Die ‘reason why’ was ons startpunt. Werk je vooral voor de winst of toch meer om kansen te creëren? Voor de status of voor de dankbaarheid? Sta je graag boven de mensen of ertussen? Wil je likes op sociale media of echt geliked worden door je collega’s? Die sterktes en waarden van Deltagroep zie je ook in de authentieke beelden van echte werknemers.

Karel Vanoverberghe, Creative Director

Ik geloof dat de jobs bij Deltagroep écht het verschil maken. Ik sta 100% achter hun visie: een job gaat niet over je status, wel over je bijdrage aan de maatschappij.

Karel — Creative Director

Brochure employer branding Deltagroep

Van website tot vrachtwagen

Voor deze recruitment campagne mocht de website een make-over krijgen: we herbekeken de contentarchitectuur, maakten de wireframes op en helpen Deltagroep het gedrag op de website beter op te volgen. 

Wij delen onze kennis met hun in-house team — zodat ze kunnen blijven groeien. Van verdeling van het mediabudget tot de set-up mogelijkheden voor de digitale campagne en visuele toolbox: we werken 100% als team om tot een wervende en resultaatgerichte campagne te komen. 

Lieve Vuylsteke, Account Manager

Voor ons kan samenwerken op verschillende manieren: we helpen precies met dat wat onze klant nodig heeft. Onze kennis delen, hoort daar even goed bij.

Lieve — Account Manager