- Home
- Wat we doen
- Contentcreatie
Contentcreatie die jouw merkverhaal doet bruisen
Je contentstrategie zit snor en je verhaal is relevant. Je weet wat je wilt vertellen, wie je doelgroep is en waar jullie elkaar kunnen vinden. Klaar om je website, blogs, podcasts, video’s, mailflows… te maken. Content die je toevoegt bovenop de grote hoop content, kan maar beter goed zijn. Daarom denken we met je mee op vlak van concept, verhaallijn, opmaak en art direction. Zo vertalen we jouw strategie naar contentcreatie die blijft plakken. We doen jouw boodschap knallen — boenk erop. Want zelfs de meeste geniale strategie is niets zonder goede uitvoering.
Hoe je je boodschap uitdraagt naar jouw doelpubliek, is even belangrijk als de boodschap zelf — anders gaat die gewoon verloren.
Thijs Quequin – Photo, video & motion designer
We doen je boodschap knallen — boenk erop. En er goed uit zien. En goed klinken.
Met contentcreatie valt of staat je merkverhaal
Met je merkstrategie heb je al een plan. Je weet wat, nu is de vraag ‘hoe’. Geen onbelangrijke vraag, want the medium is the message. Hoe je je boodschap uitdraagt naar jouw doelpubliek, is even belangrijk als de boodschap zelf — anders gaat die gewoon verloren. Welk medium draagt jouw brand story het beste: beeld, tekst, audio — the whole package? Hoe kan dat eruit zien, hoe moeten jouw woorden klinken? Hoe zorg jij ervoor dat de content die jij creëert erbovenuit piept?
Alle experten in huis voor de creatie van jouw content
Video kan een explainer zijn. Maar evengoed een ASMR-filmpje of een live webinar in het niet-saai? Tekst kan uitleg zijn. Of hij kan emoties oproepen, met dank aan de juiste tone of voice en een copywriter. Mailings, blogs, webcopy, socials, inclusief SEO en Google Analytics… dat kunnen wij onder handen nemen. Dat allemaal, en podcasts. Want contentcreatie heeft veel gezichten.
Geef jouw verhaal de juiste vorm, klank en woorden die het nodig heeft.
Onze in-house creatives luisteren en denken met je mee — en nog iets verder als het mag. Laat dus maar komen.