Van elk medium kennen we de grammatica

Wij denken strategisch en vertalen ons plan in concepten, verhalen en beelden die je iets (doen) doen. Geen geijkte formules, maar maatwerk op basis van dynamische persona en hun specifieke customer journey. Die input geven we in handen van ons team dat de campagnes maakt en meteen ook uitrolt. De daad bij het woord. Alleen zo krijg je verhalen die vlot van het papier naar het scherm overspringen, en terug.

samenwerking van verschillende collega's van zowel media als creatie

Bij ons sluiten media en creatie naadloos op elkaar aan. We kruipen onder het vel van de doelgroep en zorgen er met de empathie van het creatieve team voor dat we mensen ook écht bereiken.

Karel Vanoverberghe — Creative Director bij Focus Advertising

Media zijn de belangrijkste tool om je boodschap te brengen, als touchpoint kan dat tellen

Media en creatie, killer combo

Bij ons sluiten media en creatie naadloos op elkaar aan. Onze media-experts kruipen onder het vel van de doelgroep terwijl art directors en designers op hun aangeven media uitwerken op maat van de mensen die ze willen raken. De data ontbloot de motieven van consumenten, maar uiteindelijk is het de empathie van het creatieve team die ervoor zorgt dat we mensen echt bereiken, daar waar het deugd doet.

onze media experten werken samen met het creatieve team zodat we mensen echt bereiken
een team van media experten en art directors en designers bepaalt welke touchpoints ze uitkiezen voor een project

Consument is koning

Uiteindelijk draait alles rond de juiste elementen in de juiste verhouding en volgorde. Die precieze mix wordt tot op de milligram bepaald door de consument die we voor ogen hebben. We vertrekken vanuit welomschreven persona en de customer journey die hen typeert, allemaal gedestilleerd uit data. Pas wanneer we dat publiek kristalhelder in het vizier hebben, bepalen we wat we maken en welke touchpoints we uitkiezen om hen te krabben waar het jeukt. Digital first, dat spreekt.

Naar welk ontbrekend ingrediënt ben jij op zoek in deze markt?

Een gedegen webstrategie, hulp om de juiste touchpoints te kiezen of je sociale media te doen converteren?