Of je nu nieuw bent in je functie of al enkele jaren meedraait — we begrijpen dat je met vragen zit.
Hoe start je met authentieke communicatie over duurzaamheid, zonder aan purpose washing te doen? Wat betekent duurzaamheid voor jouw bedrijf? Wat houdt het in om duurzamer te worden? Naar aanleiding van deze vragen organiseerden we een webinar over starten met communiceren over duurzaamheid. Het webinar was de eerste in een reeks van drie over duurzaamheidscommunicatie. Deze whitepaper is een synthese van alle inzichten en kennis gebracht tijdens het webinar.
We gaan dieper in op wat duurzaamheid nu juist is en wat het kan betekenen voor jouw onderneming. We bespreken concrete voorbeelden en tonen aan dat duurzaamheid het best verweven zit doorheen je volledige bedrijfsstrategie.
We bespreken de voorwaarden om te kunnen starten met communiceren over de duurzaamheidsinitiatieven in jouw organisatie. We wijzen je op de valkuilen en de opportuniteiten. We reiken je bruikbare handvatten aan.
Je een CSR manager, sustainability manager, CEO, communicatiemanager of bedrijfsstrateeg bent die interesse heeft in duurzaam ondernemen. Vooral als je op zoek bent naar praktisch toepasbare informatie rond communicatie over duurzaamheid.
We zijn geïnteresseerd in jouw verhaal en willen graag jouw sparring partner zijn.